viernes, 23 de octubre de 2015

Escuaín e Anyisclo

Dimpués que el sabado fues un día en que de maitins més m'había valito la pena de quedar-me en casa. El domingo habié a concentrar en un día el que habrí quiesto fer en dos (u sía deixando-me muto per fer). El plan orichinal yera ir el sabado ta Escuaín e deixar el domingo ta dar una vuelteta per Anyisclo e baixar dende Fanlo enta Sarvisé.
Pero como en esta vida uno propone e la vida dispone, como digo tot habié de deixar-lo pa'l domingo.
Asinas que el domingo de buen maitín ya yere en Os Vivers d'o Campillón. No yeran las colors encara d'agüerro de tot, pero qualque cosa se i podió fer.






Dimpués quedé con un amigo pa ir enta Anyisclo, pero como ibe con prisa le dicié que fues er a la suya marcha que yo m'adelantabe ta'l Fau de Sangons per que tenebe prisa (e er mica). Asinas que A Pardina d'o Sinyor se quedó sin visitar.






Cuento que este cabo de semana ye el zaguer d'agüerro, e podrinos tener nieu pa cabo de mes, como fa anyos. Ya veyeremos en qué se traduce, pero a yo me farían una gran favor se ya i hes nieu per las tucas dende primers de noviembre :-)

4 comentarios:

  1. Unas fotos maravillosas! Simpre me gustan los saltos, y fotografiados con una velocidad lenta ellos tienen un aspecto muy suave. Los colores otoñales son de una belleza increible.
    En las dos primeras fotos has bien introducido el personaje. Me gusta especialmente la primera donde el hombre mira arriba, un buen ejemplo de contraste entre 'pequeno' y 'grandioso'.
    Felicidades!
    un abrazo

    ResponderEliminar
  2. La segona m'agrada molt i el que és una canya, és la boira entre els arbres, aquestes atmosferes que es creen són d'una melangia sublim. Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Me ha gustado mucho la serie que nos has presentado. La que más la primera con esa diagonal. Aunque no se, si hubiera colocado la figura humana un poco más arriba y a la derecha (para que quedara en ese remanso). Por cierto, espero que pagues con buenas viandas a "ese pedazo de modelo" XD creo que escogiste muy bien en la compra el color de la prenda.

    ResponderEliminar
  4. Muchas gracias, Hilde. El "hombre" soy yo :-D Gracias a la wifi manejo la cámara desde el móvil y así no tengo que correr para salir en las fotos.
    Eduard, vaig tenir sort perquè gairebé no plovia i hi havia una miqueta de boira, no pas gaire, que li donaba un toc més tardorenc. Avui pel matí he estat a Pineta i he tornat sense fotos perquè hi feia massa sol. A veure les canyes quan les pagues ;-)
    Eskerrik asko, Asier. Ese pedazo de modelo me sale caro de mantenimiento, 24 horas al día y 365 días al año, y no hay quien lo aguante. El próximo gore-tex será amarillo fosforito :-D

    ResponderEliminar