lunes, 22 de junio de 2015

Solsticio

Quan me compré la 6D, un d'es obchectivos yera reprener la fotografía nocturna que tanto goyo me feba. Manimenos, encara no yere salito nian una sola vegata a probar el suyo estupendo sensor. Ahier i heba buenas condicions: solsticio de verano e luna nueva. Encara que yere cansato, vencié la mandra e me'n fue ta Espierba, encara qu ela idea orichinal yera ir ta Tella. Una vegata en Espierba, e veyendo el ciel qu ei heba, me convencié de tot pa ir enta Tella. Torno a repetir: solsticio, luna nueva, vía lactia, un dolmen, ermitas d'el XI e d'el XVI, una envistas estupendas... Atavico de tot
Son las primeras fotos nocturnas que foi, asinas que encara i hai mutas cosas que pulir e perfeccionar; pero con tot e con ixo soi satisfeto.
Dende la Virchen de la Penya enta Sobrarbe:

 Cara Tella:
 Faixanillas, chusto pasó una estrela fugaz:
 Autorretrato (u selfie, que dicen es modernos):



3 comentarios:

  1. Molt ben aprofitada la nit, company! la segona és la que m'agrada més la VL està brutal i tot i les llums del poble ho has controlat molt bé. Felicitats!

    ResponderEliminar
  2. He vist el "teu" cel de nit i s'em feia la boca aigua, hi han tants llocs que em venen al cap al costat d'on vius... que ni t'explico, segur que la C.L. desapareix per art de màgia.
    Bones probes, recordo el cel més clar, potser una mica més d'exposició o més ISO o simplement ja em falla la memòria?? ;-)
    Salut!

    ResponderEliminar
  3. Eduard, vaig estar tapant la part d'abaix amb la tap de l'objectiu: provant és com s'aprene. Tendré en compte el que em vas dir pel Facebook. Moltes gràcies.
    Pere, hi han moltes coses a pulir, també en edició, però per a esser la primera vegada que faig nocturnes amb aquesta sensibilitat (10.000 ISO), estic content. Poc a poc. Pel que fa a les localitzacions, n'hi han moltes també, però sense lluna i havent a aportar-hi llum, crec que aquest és un dels millors llocs. El cel és més clar, el que capte la càmara no es correspon amb el que veus amb els ulls... Salut i gràcies.

    ResponderEliminar