miércoles, 4 de febrero de 2015

Una nuet per Tella

Tella ye un lugar especial. Deixando a un canto el carinyo personal que tiengo a ixe lugar, a mutos d'es suyos habitants e la suya variedat d'aragonés, ye un puesto plen de machia: un dolmen, tres ermitas, un mirador privilechiat sobre buena parte de Sobrarbe, etc. I voi, quan puedo, a fer fotografías nocturnas. Ahier yera un día que con una miqueta de suerte, yeran totz es ingredients en el suyo punto: plomazo de nieu que no se'n heba ito, luna plena e, de tardes, el ciel raso. Fa anyos que tiengo un enquadre pensato, mica orichinal pero estoi que no he visto garra foto nocturna dende astí. E una de las razons per la que me compré una camara de formato completo yera per fer nocturnas, e quasi no'n he feto garra dende que la compré.
Asinas que, con ixa foto en la capeza, salié de casa con totz es cataticos e ta Tella que me'n fue. Mala suerte, dimpués d'una puyata con una miqueta de nieu (en el pacín de Cortalavinya, en el esbarre de La Miana e tot Lo Bovaral dica Fandichuerre), me trobo con boiras en el ciel, pero gordas, no pas finas. Totas las mías ilusions fotograficas se desfayoren, pero ya que bi yere, no me'n ibe a tornar ta casa con las mans lasas. Asinas que, a -5'5ºC e forrato, acometié el camín de las ermitas. A'l menos tenié suerte e heban feto tranya.
Bai, que no foi soque estraliar e yo soi de pocas parolas, que tos deixo las fotos e caldrá esperar a que se tornen a dar las circumstancias apropiatas a veyer se consigo el que quiero.
No me negaretz quee l puesto ye chulo:

 Tornando enta l'auto:

 Dende lo garache Murillo:
 E ya, antes d'entrar en casa e en calor, una anvisteta de Bielsa la nuet (ai, no, que ixo se diz en francés: Bielsa la nuit). Siempre he quiesto fer esta foto con nieu, e como ahier no ibe a molestar a dengún deixando l'auto en bell medio de la carretera...

Ixo ye tot, aora a esperar la ola de frío polar.

7 comentarios:

  1. Me encanta la tercera, el monocromático del paisaje y el contraste de las luces es guapísimo. Todo el conjunto es realmente hermoso. Creo que tienes un par de motas de polvo en el cielo. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Si solo fuesen un par, José...
    La idea era pillarlo con la luna llena, porque hay un fondo espectacular. Hoy parece que está más despejado, pero la sensación térmica esta noche podría ser de -20ºC, porque hace un tiempo criminal. Creo que repetiré en otra ocasión je je. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. En molts dels casos quan veig les teves imatges, imagino els llocs de nit. UMMM! tens una mina ;-)
    M'agrada la primera, en les que hi ha la llum artificial, trobo molt encertat el diafragma però poder hagués intentat modificar la temperatura de color per mirar de controlar les dominants grogues. No? Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Eduard, jo també veig molt d'aquests llocs en nocturnes (a la meva imaginació), i aquesta va esser una de les raons per que em vaig comprar la 6D, però encara no he pogut coençar a fer el que vull. Ahir va esse la primera sortida nocturna, però dona'm temps he he.
    La temperatura de color de les del poble? Les vaig posar fredes, i he intentat baixar la dominant, però no sé...
    Gràcies i una abraçada.

    ResponderEliminar
  5. Preciosas fotos Chabi. Felicidades!!!

    ResponderEliminar
  6. Thanks Linda.
    Muchas gracias, María Jesús, me alegro de que te gusten.

    ResponderEliminar