domingo, 22 de febrero de 2015

Ibón de Plan

Dimpués d'haber estato el cabo de semana pasato carnavaliando fendo l'onso, el cuerpo ya me pediba paz e retiro espiritual. E la millor paz e retiro espiritual que le puedo dar ye ir-me-ne ta la montanya, a cremar las zagueras toxinas de carnaval (e prou que las he crematas).
Ahier no me'n fue perque daban malo, e se suponeba que hue milloraba, pero quan m'he despierto a las 4:30 yera nevando encara, a las 5:30 ya no podebe més e he brincato de casa enta Saravillo, pa puyar ta la Basa de la Mora, a la que le debebe una visita con nieu. La qüestión ye que la nieu m'ha acompanyato tota la puyata, nevaba quan i soi arribato e continaba nevando quan me'n soi ito con las mans encheberditas. A's 20 d'ir-me-ne, quan yere en Lavasar, s'ha quedato raso e ha prencipiato a bufar el puerto, levantando vulturneras con la nieu polvina.
Que a qué viene tot esto? Pos ye una captatio benevolentiar, perque no soi contento con las fotos que he feto, pero ya yere con la flor en el cul demasiato tiempo :-)





Cómo las preferitz es expertos, con el WB més fredo u més calido?


6 comentarios:

  1. Ufff! ja pots moure't amb tanta neu?..., ara que veient la disfressa si que m'ho crec ;-)
    M'agrada la primera i pel que fa a la temperatura del color, poder les que tenen la temperatura no tan baixa, ja, ja, ja. Una abraçada, Chabier

    ResponderEliminar
  2. Eduard, les fotos amb la temperatura més freda em recorden al fred que hi vaig passar, però encara que no es veia amb aquesta color, potser siguin més "realistes" amb una de més càlida, però no estava així. Una abraçada.
    Jep, ja sabia jo que a tu t'agrairian més les fredes he he.
    Gracias Joan, pero después de las fotos de Pineta y Ordesa estas me saben a poco... Salut.

    ResponderEliminar
  3. Coincido con Jep. LA 2ª está en su justo punto. Por cierto, me dan ganas de escaparme para allí. ;-)

    ResponderEliminar
  4. Pues vente, Joseba, yo te acompaño; pero te aseguro que la paliza es importante, y además sigue nevando ;-)

    ResponderEliminar