lunes, 5 de enero de 2015

Qualques cosetas

El sabado fue un día intenso. De buen maitín me'n fue enta Barrosa a fer las primeras luces sobre Robinyera e L'Almunia. No feba guaire frío, pero con tot e con ixo a la mesma hora que puyabe yo i heba escaladors de chel aprestando-se, encara que a yo no me pareix gauire segur con las condicions que i hai, ers sabrán. El puesto t'an que goso ir siempre yera quasi sin augua, con tot e con ixo, repitié el mesmo enquadre d'altras vegatas.

Tot baixando, estié fendo fotos per lo río, pero  estié chugando con una baseta con chel:


 Torné luego ta casa, e de tardes quedé con l'amigo Javier Vecino (con qui llevo la pachina de facebook Fotos de Sobrarbe, per se quertez pasar a veyer las mías fotos e es suyos fotons) pa fer las zagueras luces sobre Treserols. El millor de tot, amés de la companyía de Javier e las luces que i podiemos veyer, fue que m'acompanyó la mía filla mayor, qui va a heredar la mía camara viella e a la espera de que es Reis le traigan esta nuet un 18-55 pa acompanyar-la, le deixé el mío 100 macro pa que podés fer las fotos. Como no me fa goyo de pinchar fotos d'es fillos, las que le fayé en plena fayena se quedan pa consumo interno. A veyer se pilla la afición e m'acompanya en las mías salitas fotograficas.
Quan se fayó de nuet podié fer unas fotos a la luna quasi plena que i heba con un focal de 1000 mm (500+x2), pero con tot e con ixo e habito de recortar-la una miqueta.

E ahier repitié Barrosa, pero no sé quán me vagará de veyer-las.

6 comentarios:

  1. La quarta és espectacular, el paisatge i la llum. Tenia entès que no tenies tele? I pel que veig vas sobrat, un 1000 mm ! O és que ha estat el tió? Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. A mi també és la que més goig em fa. No tinc tele, ja voldria. M'el va deixar aquest amic. Gràcies, Eduard, i una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. Coincido con Eduard, preciosa. Aunque también me gusta mucho la tercera. Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. Sí, esa foto es de las próximas candidatas a imprimir. Del hielo me llamaron la atención las formas geométricas que formaban. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  5. La penúltima m'agrada molt per l'ambient que transmet, la primera estaria bé però hi trobo el reflex molt "embolicat" ;-)
    Salut!

    ResponderEliminar
  6. Gràcies Pere. La veritat és que és un lloc molt embolicat, però si vols fer la foto amb aigua, és dels pocs llocs amb possibilitats.
    Salut.

    ResponderEliminar