lunes, 13 de octubre de 2014

Efecto Föhn

El domingo amaneixió plevendo con ganas: muta augua e aire fuerte. Prou que no yera día pa fer cosa: ni fotos ni montanya. Pero como veniba de sur decidié de pasar ta l'altro coté a veyer se l'efecto föhn feba de las suyas. Quan salié d'el frato continaba plevendo a tot meter, e el río d'el puerto baixaba como totz es barrancos de la man nuestra: fartos d'augua. Manimentos, de l'esbarre de Piau enta abaixo iba plevendo menos, asinas que qualque cosa se podió fer, encara que mutas fotos se'n son itas ta la papelera perque i heba gotetas d'augua en el filtro. Asinas que una chicota selección de l'agüerro gabacho :-)

  
La mesma, pero con ISO 10000, una marabilla :-)
 



5 comentarios:

  1. Quina passada, m'agraden totes molt, suposo perquè has captat la força del agüero molt bé. Quins boscos que teniu, senyor!

    ResponderEliminar
  2. Me gusta mucho las texturas del agua, especialmente las que no son excesivamente sedosas.
    10000 ISO !!!! que fuerte !!!

    ResponderEliminar
  3. Joder, Ángel, sí que te has emocionado con el ISO que has publicado el comentario 3 veces :-D
    En el RAW se aprecia ruido, pero con elantirruido de LR y a este tamaño queda estupenda. Podré hacer muchas fotos que antes solo soñaba.

    ResponderEliminar
  4. Que serie más buena Chabier, realmente son preciosas todas especialmente las que tienen detalle en el agua. Un abrazo

    ResponderEliminar
  5. Moltes grácies, Eduard. És veritat que els boscos son molt xulos, i a la tardor encara més.
    Muchas gracias, José, la pena es que muchas las ge perdido por gotas en el polarizador. Un lugar para disfrutar con menos caudal.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar