domingo, 25 de mayo de 2014

Continamos con las Cypris

Aprofitando que ahier venió l'amigo que m'ensenyó esta población, i torné un ratet ahier de maitins, aprofitando amés un fratet sin plever (pero hibo qué frío que feba). Estianyo no sé qué les ha pasato, pero pareix que es corzos les han pillato gusto e n'i hai mutas mosegatas, en trobas pocas "fotochenicas". E per ixo mesmo fuemos ta'l puesto an que l'anyo pasato trobé la Convallaria majalis e n'i heba  aembute. Esta son difícils, per es blancos, per chicotas e perque salen en un ronar... La camara me tornó a deixar tirato, pide relevo, pero no i hai diners.
Tos deixo con las fotos que facié antes de que la camara decís prou.







5 comentarios:

  1. Excelentes fotos, la segunda me encanta es muy buena. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. M'agrada molt la primera, pel desenfoc del pp. Tot i com diu en José la segona és perfecta. Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Gracias José. Esta orquída es un espectáculo en sí misma, pero en los sitios donde sale es difícil cinseguir un fondo limpio. Un abrazo.
    Gràcies, Eduard, estic intentat sortir dels primers plans, però ara està de moda tambéfer aquest tipus de fotografia... Una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. Curioses flors, jo també em quedo amb la segona.
    Salut!

    ResponderEliminar
  5. Moltes gràcies per passar, Jordi. Salut.

    ResponderEliminar