lunes, 17 de junio de 2013

Torna la burra ta'l trigo

E ye que no me sé resistir e i torno e torno a tornar-ie, perque m'encantan estas floretas. Pero tamién n'i hai tiempo, encara que no guaire, pa fer-ne bel·launa més, como estas orquidias d'el viernes de tardes, mientres en la plaza de Bielsa feban jotas (que a yo no me fan brenca goyo e fuigo d'eras), me'n puyé a la entrata de Pineta e astí m'entretenié fendo bell paisache con flors a contraluz:


E el sabado de maitins m'escapé un ratet, tampoco no guaire, a veyer las Cypripedium, pero tamién me trobé con esta Platanthera bifolia:

 E ya con las cypris. Como soi un fotografo mediocre siempre foi el mismo :-D (e per ixo puyo tantas, perque no'n foi garra que pueda presentar sola e quedar bien):
 Unas floretas con un escarabaixo:

 Torné ta esta parelleta que sababe que teneba l'aranya:

 E aquí contravenindo las reglas de fotografías que conoixco: elementos que distrayen un fondo que se no aisla el motivo principal, etc., pero no me'n podebe ir sin fer-les una foto a estas quatre, e asinas se veye una miqueta aón creixen e per qué nunca no foi un fondo como cal (a no estar que sía artificial, que ye una qüestión que yo considero licita se s'indica):
En fin, que cuento que per estianyo ya ye prou de cypripedium per no cansar, pero no sé se el podré evitar he he. Salut.

4 comentarios:

  1. Me encanta la luz y composición de la primera foto, que guapa. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Gracias José, hacía días que buscaba tomas más abiertas, sin tanto acercamiento, y aquí hay pocos sitios para hacerlo, así que había que aprovechar el momento de luz y el sitio donde estaban.
    Un saludo.

    ResponderEliminar
  3. Pero cómo te lo pasas con el macro y las flores. Envidia sana. ;-)

    ResponderEliminar
  4. La verdad es que estos meses me olvido un poco del paisaje y me centro en las flores que tenemos por aquí. Siempre le digo al amigo que me vendió el macro que es una de las mejores compras que he hecho, porqueme lo paso en grande con él.
    Eskerrik asko, Joseba.

    ResponderEliminar