martes, 4 de junio de 2013

Ibón de Plan

Dende que i puyé d'hibierno querebe tornar-ie a fer las zagueras luces. El charré con un buen amigo fotografo e nos habría feto goyo de poder ir-ie con més nieu. Pero quantos problemas d'achenda el impidioren dica el cabo de semana pasato. Un puesto que, encara que ye muit visto, no deixa indiferent, una buena companyía (que amés me deixa parte d'el suyo equipo), una buena cena e una buena pudor a fumo dimpués de pasar la nuet en una caseta an que el fogaril no tira bien... e unas fotos buenas. He de ninviar-le-ne bel·launa a este amigo pa que me las procese, perque yo no sé fer-lo bien e er sí. Dica hue no m'ha vagato de meter-me a procesar-las.
Pensaretz, son totas muit pareixitas, pues sí, pero i hai diferents intes de luz, chicotz matices d'enquadre... e me fan goyo, sobre tot.
Con la camara d'es míos suenyos humedos e un angular manual (tot amprato):
 Esperando a veyer se despasaba e nos deixaba bell inte de luz:
 Pareix que el ciel se quiere ubrir:
 Encara teniemos una miqueta de suerte a zaguera hora. No son las millors luces d'atardeixer que he visto d'este puesto, pero millor ixo que cosa:

Una miqueta antes de fer-se de nuet, a punto de replegar e con es frontals ya en la capeza:





 
Tos recomiendo que punchetz dencima, las camaras con las que fayé estas fotos tienen prou més resolución que no la mía (pobra vielleta, snif) .

6 comentarios:

  1. Me gustan todas pero especialmente la última por el formato atípico, le queda muy bien. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. És un lloc que no deixa indiferent ningú, tinc sort de viure lluny d'aquí doncs les muntanyes apart de l'Ibon tenen també molta força, Cotiella m'encanta i em passaria hores i hores allà dalt ;-)
    Salut!!

    ResponderEliminar
  3. Genial Chabier...en las luces de la penúltima me largué yo para el coche...para no quedarme solo y tener que volver con frontal...que yuyu...

    El espacio es brutal...me tiré más de 6 h....hasta las 9 de la noche...contemplando y disparando...todas se parecen, pero son diferentes.

    con que óptica disparaste ??

    Esta claro que mientras haya una pizca de sol en la cresta es complicado el disparo

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  4. Gracias José, estuve probando el Samyung 14 mm manual (creo que alguna vez has hablado de él) con una 5DII y es una gozada.
    Pere, crec entendre que o jo tinc sort o tu no'n tens, ja ho diràs tu :-) La veritat és que aquest pais de Cotiella és molt dur però preciòs.
    Joan, fundamentamente con la 7D y el 16-35 II; alguna vez con el 14 mm y otras con la 5DII, que es una gozada.
    Gracias a los tres.

    ResponderEliminar
  5. Molt guapes, Chabi. Jo mai he pujat a aquest estany, i crec que caldrà posar-hi remei.
    No vages provant cosetes rares (Samyang, 5D...) que pot crear addicció :-)

    ResponderEliminar
  6. Ja ho sé, ja que és perillòs tenir aquestes cosetes a les mans. Com que no puc permitir-me-les, no hi ha problemes, però somniar és gratis :-D
    Et recomeno que hi vagis a la primavera, perquè a l'estiu, si no plou gaire, hi ha menys aigua i més fang. Gràcies per passar.

    ResponderEliminar