miércoles, 15 de mayo de 2013

Primavera, encara que no'n pareixca.

Esto maitín, un ratet antes d'ir ta un entierro, pareixeba que s'ubriba un clar en el ciel griso que tenenos de buen maitín. Asinas que he asomato una miqueta el morro per el Plan, a veyer se i heba suerte e podebe pillar bell refleixo se s'heba feto basetas. I hai augua a manta, pero pareix que no prou pa que se faya la basa gran que se fa en bell medio d'el Plan.
Tampoco no i heba garra primer plan que das profundidat a la toma, asinas que encara que aora pareix obligatorio de ficar-ne un encara que sía con calzador, no he puesto, perque es patos no s'estaban quietos :-)
Bueno, pro de retolica. la envista dende el Plan enta Pineta:


 E las primeras orquidias que veigo en la valle Bielsa estianyo, quan baixabe a'l canto de la Fuent de la Pera, una Dactyloriza elata ye, como bien m'ha correchito JMN (mersi):

Dan un orache malismo pa'l cabo de semana, d'augua e baixa la cota de nieu. No sé se podré salir ta la montanya ni ir a veyer "as navatas". Ixo sí, me pienso que estianyo baixarán en l'aire.

8 comentarios:

  1. Pues, ya siento lebate a contraria, mesache pero ixa orquídea ye una Dacyloriza elata. Ixe chenero ye un poco defizil de distinguir pero ixa ye bastante fazil porque siempre naze en bel prau con aigua abundante o al canto de bella fuenteta o zequia.
    Bueno, que pese a que uei tengamos a nieu, atra begata, en a puerta casa, dentro de poco se nos prenzipiará a amontonar as fainas de fotiar por ixos mons.
    Salú

    ResponderEliminar
  2. No el sientas, hombre. Yo t'agradeixco muto la identificación, amés yeran a'l canto de la fuent, en el que d'antes més se deciba paúl. He visto fuellas basals, pero encara falta. A veyer qué día m'acerco a mirar cómo van las cipris.
    Salut e gracias.

    ResponderEliminar
  3. Me gusta mucho la primera, el verde inferior da vida a esta imagen. Guapa composición, un saludo

    ResponderEliminar
  4. Gracias José. La verdad es que hay un buen contraste entre el verde primaveral y la nieve. Un saludo.

    ResponderEliminar
  5. Hola Chavier...si no pasa nada subo el próximo lunes 20...pendiente de la meteo

    ya te comento

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  6. Bota la segunda por el contraste.
    Este finde son las navatas ???

    ResponderEliminar
  7. Bota ??? queria decir bonita :-)

    ResponderEliminar
  8. Joan, hablamos a ver si podemos coincidir.
    Ángel, sí el domingo son las navatas, pero este año me parece qu ele descenso será rápido. Si normalmente apenas nos da tiempo a llegar a L'Aínsa, este año menos :-)

    ResponderEliminar