lunes, 27 de mayo de 2013

Floretas

Este cabo de semana soi estato castigato en la capital, asinas que no he puesto salir. Miraré de resarcir-me este. Manimenos tiro d'archivo pa amostrar-tos dos floretas blancas.
La flor d'el martuel (Fragaria vesca) , no tardaremos a minchar-ne:
E esta ye, dica que se pase per aquí JMN e nos despase las dubdas, desconoixita. E como ya s'ha pasato, ya la tenemos identificata, una Dryas octopetala, una reliquia de la era glaciar. Per cierto, que leigo que creix entre es 1700 m. e es 3000m., pero yo la he vista a 1200 se arriba e a piet d'auto:
A veyer se me cunde el proximo cabo de semana.
P.S. Pa veyer millor las fotos he visto en el blog de José Fernández un metodo: i punchatz dencima e pretatz F11.

8 comentarios:

  1. Vamos, que estas como león ejaulao. Me gusta mucho la primera, esa luz apagada del fondo realza la belleza de la flor. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Sí, yo sin mi dosis semanal de monte lo paso fatal ja ja.
    De momento van surgiendo planes muy interesantes, a ver si se pueden llevar a cabo.
    Gracias por pasar.

    ResponderEliminar
  3. Pues muitas grazias por a tuya confianza. No se si sapré estar a l'altaria totas a begatas...ista si, ista la conoxco. Ye una d'as joyas d'a flora pirenaica.
    Se clama Dryas octopetala. La debiés trobar en caliza entre meyo de chunio y de chulio mas o menos. Ye una d'as que plegeron t'astí con os glaziars y se quederon a vivir en os nuestros mons dimpués de que s'en retireron.

    ResponderEliminar
  4. Ya sabebe yo que no me fallarías :-)
    D'es que se pasan per aquí cuento que yes el que més en sabe, de flors.
    Ye de la semana pasata. Hue soi tornato a pasar per astí e ya yeran medio pasatas.
    Gracias, unaltra vegata, per la identificación.

    ResponderEliminar
  5. Hola Chavier... la primera con estas gotitas de agua está muy equilibrada

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  6. Guapa entrada Chabier. Las dos las veo perfectas pero sí que es verdad que la primera es más limpia. Ese fondo más oscuro y difuminado le va de maravilla a esa planta con su flor. Un abrazo!!!

    ResponderEliminar
  7. Gracias Félix. Fotográficamente a mí también me parece mejor la primera, pero botánicamente tiene muchísimo más la segunda, porqueno es tan común como la fresa. Gracias por pasar.

    ResponderEliminar