domingo, 7 de abril de 2013

El Cuezo II

¿U será Qüezo? La verdat ye que como que desconoixco la etimolochía (i hai un Tozaler de Cueso en Erisué `caixón alargato´, d'orichen indoeuropeu, pero no sé se tienen relación per lo seseo e demés) no me meto a esbarafundiar sobre ixo.
Pos ixo, que l'altro día, veyendo el potencial que teneba este tozal per la envista a 360º que tiene, decidié que puyaría a fer las primeras luces, unaltra vegata (e qué cansino soi). E ye que las 12 d'el mediodía no son horas pa fer fotos, como me pasó la semana pasata.
A las 5 salibe d'Espierba e a las 7:10 ya yere en la punta a esperar a que se metesen las luces. N'ha valito la pena, encara que he trobato falta a bel·la boira que das una miqueta de atractivo a'l ciel (e ixo que las esperabe seguntes la previsión, pero no n'he visto garra). Pos ixo, que aquí tenetz la preba de que i soi estato.
Enta L'Almunia, Robinyera e la Mot, abaixo se veye casa Agustín de Chisagüés:
 Anvista enta Pineta e Robinyera:
Suelza, Fulsa e Cotiella:
 La misma pero quan saliba el sol:
 En esta se veye Diera e el fundo de la valle 800 metros més t'abaixo:

Con un tele me'l habría pasato millor, pero no'n tiengo :-(
E una panoramica. Con totas las fotos ye millor se i punchatz dencima, pero con las panoramicas ye quasi obligatoria. Tamién ye una pena no tener una rotula especial pa panoramicas pa poder fer-las millor:

P.S. El track, que ye diferent a l'altro perque baixé enta Diera per Orébel. Se nunca tos deciditz a seguir-lo, he de decir-tos que la baixata no va per camín dica abaixo, asinas que se no tenetz costumbre no tos la aconsello.

9 comentarios:

  1. Me encanta la cuarta, es muy guapa. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias José. Creía que el sol saldría un poco más a la izquierda, pero la verdad es que entre esos dos casi 3000 queda muy resultón. Hacía días que quería conseguir algo así, aunque cerrar tanto el diafragma me ha hecho tener que clonar bastantes manchas, a ver si limpio el sensor :-)
    Un saludo y gracias por pasar.

    ResponderEliminar
  3. La tercera y la cuarta, buen trabajo. El sitio promete hasta para pasar noche en verano. En el mapa que yo llevaba el topónimo era Qüezo ( dudo de la diéresis).
    Veo que se sigue manteniendo la nieve !!!! Raquetas al final ???
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  4. Gracias, Ángel. Ya había pensado en lo de hacer noche allí, en cuanto pusimos el pie el domingo pasado :-)
    El problema es la infraestructura, como que no hay una fuente cerca...
    Pisé nieve nueva, unos 5 cm., que habían borrado nustras huellas del otro día. Al final no me puse las raquetas porque estaba la nieve helada y para bajar me bajé directo hacia abajo, donde había menos nieve, así que las paseé colgadas de la mochila.
    Otro abrazo.

    ResponderEliminar
  5. penso lo mateix , la de la sortida de sol és superba, felicitats!!

    ResponderEliminar
  6. No desesperes que el que la sigue la consigue. Ya vendrán esas nubes guapas. Me gustan mucho la 3ª y la 4ª. Es una pregunta tonta, pero ¿por qué no te construyes un pequeño chozo para pasar la noche? Así podrías hacer nocturnas ahí arriba que no hay contaminación lumínica.
    Espero que la primavera esté reventando por allí y nos traigas paisajes floridos y verdes. Gero arte (Hasta luego) ;-)

    ResponderEliminar
  7. Moltes gràcies per les teves paraules, Jerkout.
    Eskerrik asko, Joseba. Ya dormiré allá arriba con buen tiempo. A la primavera aún le falta un poco. Ya verdean los prados, pero las flores se hacen de rogar :-)

    ResponderEliminar
  8. El sol estrellat es una meravella, ja m'agradaria tenir-ne alguna de semblant.

    ResponderEliminar
  9. Ja saps Esteve, et lleves a les 4:30, començes a pujar a les 5 y quan surt el sol ja fa una estona que estàs esperant-lo. La sort és que les montanyes es posen roges abans que surti el sol, i pots fer tot.
    Gràcies per passar.

    ResponderEliminar