jueves, 8 de noviembre de 2012

Pineta III. Hibierno-Agüerro

Como ya tos amenacé, foi la tercer dentrata de Pineta d'el viernes d'el pasato Puent de Totz es Santos. Invierto l'orden de l'anterior (Pineta II. Agüerro-Hibierno), perque en primeras teniemos frío d'hibierno, mismo nos nevusquió una miqueta, e dimpués, ya abaixo, trobemos l'agüerro, la Diosa Fortuna, con las suyas millors galas.

Aquí, mirando d'incluyir la luna. Una pena que la mía camara no tienga guaire rango dinamico, pero ye que ya ye vielleta la pobra:
 Cremando el ciel pa que e podés veyer cómo yera el Cul de Pineta:
 Per fin veyemos las primeras luces metendo las puntas royas, pero nos duró poco:
 Las boiras que nos taparían el sol, farían nevusquiar e, una vegata abaixo, plever:
 Agüerro con toque hibernal, u de revés, ixo rai:
 Estas dos son d'abaixo. Un d'es que m'acompanyaba quereba conoixer este puesto, que s'ha feto conoixito con es nombres de Menhir u Monolito.
Mirando d'ordenar el caos:
 E enmarcato per la vechetación:
Mientres i yenos, una colla de matutans se metioren a blincar per ixas rocas mullatas que eslisaban como el chel, e nos fastidoren la sesión. Ganas de matar-se que teneban, perque iban con zapatillas deportivas, d'ixas que no agarran brenca.
El sabado, se no pleve guaire, marcharé a mirar de fer las zagueras fotos de l'agüerro, se cosa en queda.

4 comentarios:

  1. Lo siento por meter la pata en la anterior entrada ;-) i por las faltas de ortografia obscenas, ja ja ja !!!
    Me gusta mucho la tercera que esta hecha desde.....
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Juer... Veo que sigues cazando imágenes. Buena mezcla de estaciones pero de esta serie me quedo, sin duda, con la cuarta ! Me parece tremenda.
    Por cierto la del monolito no está subida de rojos como te comenté en FN, no sé por qué pero dependiendo del navegador algunas fotos las veo muy subidas de rojos... era tu caso. Así que, aceptas mis disculpas :)

    La cuarta es una gran foto. Abrazos

    ResponderEliminar
  3. Jo deixaré de passar uns quants dies per el teu blog per no mossegar-me més les ungles...

    ResponderEliminar
  4. Ángel, esto creo que ya es más conocido, porque lo he divulgado mucho.
    Jep, disculpas aceptadas, y ya sabes que yo no me cabreo por las críticas fundadas, aprendo con ellas, y si me has de dar caña, dámela pero flojeta :-)
    Esteve, aixó és el que et deia quan vàrem parlar, jo ensenyo els llocs, els fotògrafs bons hi poden treure or.
    Gracias a's tres.

    ResponderEliminar