lunes, 5 de noviembre de 2012

Irati

No, que no ye Irati, que ye una chicota broma con es dos fotografos que m'acompanyoren t'astí (aquí e aquí podetz veyer fotos suyas e deleitar-tos la vista). Sé que les fayó muto goyo el puesto e que le sabrán quitar més suco que yo, humilde aficionatet. Son fotos d'el chueves (el viernes tornemos a salir chuntos, pero ixo será pa unaltro día). A l'agüerro ya le queda poquetz días. El sabado que viene, se encara en queda brenca e l'orache me deixa, miraré de salir a despedir-me d'er dica l'anyo que viene. Qué poco dura el buen, pero talment per ixo el aprecie més.







6 comentarios:

  1. Salíu compañero.

    Ya beigo que te baga bel poquet más salir en ta lo món. Lo agüerro ista añada ye como pocas begatas ¿o lo me parixe a yo?.
    Mira isto. Creigo que te intresará: http://www.radiohuesca.com/noticia/476952/III-Jornadas-de-Fotografia-y-II-Concurso-Triton-en-Sabinanigo

    Yo, por lo menos, quereba ir a beyer a de Frikosal pero no sé. Tiengo que triballar lebando chen ta ro mon el sabado y lo dimanche y dan malo os dos diyas. Depende como siga o sabado me quedaré en Alquezra a dormir...
    Salú

    ResponderEliminar
  2. Gracias per l'aviso.
    Me faría goyo de poder ir-ie, perque ya fa uns anyos que no veigo a Frikosal (una nuet estiemos fendo fotos chuntos en l'Ibón de Plan), pero no cuento que me pueda escapar, e ixo que con la carretera nueva s'alcurza e de qué forma...
    E ixo de "saliu companyero", espero que sía una errata, que encara no nos conoixemos en persona ;-)

    ResponderEliminar
  3. Que pene me dar ver tus fotos de La Ripareta y pensar lo poco que nos faltó para llegar...pero otro año será.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  4. Sí que fue una pena, ya te lo dije en persona...
    Yo callándome el nombre del lugar como un puta, y vas tú y lo cascas :-D
    Anda que están quedando unos comentarios bien subidos de tono, entre JMN con "saliu" y tú con lo de "pene".

    ResponderEliminar
  5. Joder, ni m'eba dau cuenta.
    Claro, claro ye Salú, o Salut o salud, nada que beyer con as tuyas ganas de buquir...ixo ye ta cada cual...

    ResponderEliminar
  6. JMN, yera una broma, pero ye que tiengo la ment enferma :-D, siempre pensando en el mismo ;-)

    ResponderEliminar