lunes, 15 de octubre de 2012

Una vuelteta per Anyisclo

Como tiengo mono de fabolars coloritos, m'arrisgué a puyar t'Anyisclo el sabado. L'anyo pasato i fue tal día como hue e me trobé con el fabolar d'A Ripareta en tot el suyo esplendor. Ya contabe con que estianyo veniba més rezagato (e ixo que las condicions d'augua e temperatura son pareixitas a la de l'anyo pasato), pero la cosa yera salir e mirar de trobar a la diosa Fortuna vestita de royo e amarillo. Ixa diosa ha de campar per altros puestos, perque en Anyisclo no ibi'era (ni en Pineta, t'an que puyé el viernes con la familia a veyer cómo iban es faus d'aquí). Pero rai, despierta-te a las 5 d'el maitín, puya con el frontal dica Selva Plana e a veyer se tiens suerte con las primeras luces. Pos no n'i habió, de suerte...
La parte baixa d'Anyisclo yera verde como una ensalada, e en la d'alto se veyeba bell fau abanzato, pero le falta encara prou. A veyer se con este orache prencipeya a cambiar una miqueta la cosa. La pena ye que el fin de semana que viene no podré ir ta'l mont perque he de salir de viache. A veyer se aguanta dica el zaguer cabo de semana d'octubre e el primer de noviembre.
Encara que no trobé el que mirabe, qualque foto i fayé, pero mientres que l'anyo pasato baixé bien contento, estianyo no yere brenca satisfeto.





Per cierto, esta ye la entrata numero 300, quí me'l iba a decir a yo...

4 comentarios:

  1. Recorde molt bé les teues fotos de l'any passat perquè són fabuloses... Espere que les fulles aguanten fins que pugues tornar perquè ens tornes a deleitear amb imatges ben vistoses.
    Salutacions, company :-)

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies, Pepet. Jo també espero aixó, que aguantin fins que hi torni :-)
    Salut, company.

    ResponderEliminar
  3. Buena serie y muchas felicidades por las 300

    ResponderEliminar
  4. Gracias Doroteo. La serie no me hace mucha gracia porque faltaba colorido y el cielo estaba completamente despejado.
    A ver si tras este fin de semana que dan agua a manta (menos mal que es el que no puedo salir) se anima la cosa y podemos disfrutar de estos hayedos.

    ResponderEliminar